Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Minna Nypongren - 19 maj 2012 16:00

Hej, hej! Igår sa jag ju att jag skulle leverera cupcakes till Fårösund, och att jag skulle ta färjan över till Fårö sen. Det gjorde jag. Det var så varmt och härligt!   Jag har förresten köpt en ny kamera nu och fotat massor så snart kommer det många, många bilder!! Men i alla fall, så åkte jag till stranden. Eller egentligen så gick jag, eftersom det är lite svårt att få med sig en stor lastbil på färjan och sen köra runt med den, så jag hyrde en cykel innan och tog med mig en låda med cupcakes som jag stod och smaskade på, på färjan!   Mums!  . Haha! Fick bara lust att göra smilies! Men i alla fall... så cyklade jag till en strand. Det var massor av folk där och sanden var alldeles VIT!! En av de vackraste/finaste stränder jag har varit på. Dock var det ganska långgrunt när man gick ut i vattnet, så man fick gå en bra bit för att komma ut på djupt vatten! Men nåja, bilderna kommer och jag skriver i morgon igen, då ska jag till Botaniska Trädgården i Visby!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards