Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Botaniska Trädgåren och hejdå Gotland... :(

Av Minna Nypongren - 20 maj 2012 16:15

Idag är sista dagen som jag är kvar här på Gotland, och jag ska idag åka till Botaniska Trädgården. Efter min sista leverans idag, så åker jag raka spåret dit och stannar så länge jag kan. Båten går kl 8 ikväll, så jag har många timmar att vara där. Jag skriver mer efter att jag åkt hem.


Nu, på båten.

Hej, Botaniska Trädgården var helt AMAZING! Eller fantastisk, som vi säger på svenska. Det fanns hur mycket blommor och växter som helst! Ett allra sista inlägg efter det här ska bara innehålla bilderna som jag tog. I alla fall så var jag ju där väldigt länge. Det fanns typ alla sorters blommor och träd och det var så grönt och fint! Det ska ni få se på bilderna sen!! Jag längtar redan tillbaka faktiskt... Jaja, det fanns liljor, svarta/mörklila tulpaner och tulpaner i alla färger nästan, magnoliaträd och jättehäftiga granar! Det var allt jag hade att säga faktiskt, så nu säger jag HEJDÅ och visar bilderna i morgon!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna Nypongren - 24 maj 2012 18:12

Almedalen Ringmuren Östercentrum (tog inte så mycket bilder på det eftersom det var så mycket folk :P)  Adelsgatan (tog inte så mycket bilder här också, för det var mycket folk här med! ^^)  Härliga Fårö!  Botaniska Trädgården (hade egentli...

Av Minna Nypongren - 19 maj 2012 16:00

Hej, hej! Igår sa jag ju att jag skulle leverera cupcakes till Fårösund, och att jag skulle ta färjan över till Fårö sen. Det gjorde jag. Det var så varmt och härligt!   Jag har förresten köpt en ny kamera nu och fotat massor så snart kommer det mång...

Av Minna Nypongren - 18 maj 2012 22:30

Idag var jag på Adelsgatan. Ännu en mysig liten gata full av butiker och affärer. Gotland är ett väldigt lungt ställe, måste jag säga. Jag ska nog åka hit någon mer gång, eller kanske flera...? Jag gick in på en skoaffär och köpte ett par nya skor. O...

Av Minna Nypongren - 17 maj 2012 10:15

Hejsan, min lediga tid blir det bara mer och mer av. Så idag, efter fjärde leveransen, har jag snart varit här i en halv vecka. Efter mina leveranser får jag ju tid att göra vad jag vill och se Gotland lite grand. Idag efter mitt skift så åkte jag oc...

Av Minna Nypongren - 16 maj 2012 12:00

Hej, hej! Idag, efter att jag hade lämnat min tredje leverans med cupcakes (om ni har glömt så är... var jag lastbilschafför) åkte jag för att titta på ringmuren. Jag gick runt hela till och med. Det är typ tre kilometer runt, så det var lite jobbigt...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards